susamtanem_ Kızlar mesela dolaptan 200 TL’ye bir şey aldınız alırken üstüne atıyorum 50 TL koyuyor sipariş veriyorum 250 TL’ye orda alıcı ödemeli kargo yazıyor siparişte yani ben kargo eve gelince tekrar bir ücret mi ödeyeceğim yoksa bahsettiği 50 TL mi