Oğlum 7.5 aylık 1.5 aydır ek gıdaya geçtik ama en başından bu yana hiç mi birşeyin tadını beğenip yemez bir bebek. Kaşık görünce asla ağzını açmıyor kitliyor zorla verince de hep bir öğürme hareketi. Her öğün denemesinde çıldırıyorum üzülüyorum. Bu yetmez gibi mamayı da uyanıkken içmiyor içerse de 60 cc. Bu yüzden biraz uykuya dalınca veriyorum mecburen. Bu dönem geçecek mi aynı şeyleri yaşayıp çözüm bulan var mı ? Blw gibi yöntemlerden korkuyorum boğazında kalır diye. Geçecek mi bu günler yoksa hep böyle mi devam edecek 🥹