Bir yaşında oğlum parka çıkardığımda veya bir yere gittiğimizde çocukların elindeki oyuncağı veya bindiği bisikleti vs alıyor almak istiyor ben izin vermiyorum ağlıyor unutmuyorda sakinleştirmek çok zor oluyor ne yapabilirim nasıl almamayı alıştırabilirim benim gibi yaşayan anneler varsa neler yapıyorsunuz