Aslında sütüm tamamen kesilmedi fakat çok azalmıştı bebeğim doymuyor ve kilo almıyordu bu nedenle mamaya başladım. Yavaş yavaş beni bıraktı ve sonrasında tamamen. 2 aydır emzirmiyorum. Sağdığımda sütlü kahve renginde süt çıkıyor ve tadı tuzlu gibi :( sizce tekrar artar mı artması için ne yapmalıyım?