kutsal6363 Merhaba anneler bebeğim 4.5 aylık çok büyümeden sünnet yaptırmak istiyorum scikcasi korkmuyor da değilim. Bu konuda tecrübesi olanlar ne onerir nasıl geçti küçükken olması daha iyi değil mi
gencmom_ kutsal6363 erkek çocugum yok ama cinsiyeti belli değilken doktora eğer erkekse hemen sünnet nasıl olur dedim Çok iyi olur demişti Daha kolay iyileşir dedi Ama tabi tecbüresi olan daha iyi bilir
kutsal6363 Ayrıca yeni eve taşındım açıkçası annem izin vermiyor ben kimseye demeyeceğim oda diyor doğum yeni ev sünnet vs yanlış anlaşılır sanki hediye için mi yapıyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bence tam zamanı, yaptırın. Benm yeğenimde 4.5aylık. Geçen hafta sünnet oldu. 1hafta geçti bile. Annen saçma düşüncesini kendine saklasın
gulayyyyy 35 günlükken yaptırdım iyileşti bile zor bir süreci geride bıraktık artık kafamız rahat olacak inşallah