Merhaba hanımlar 10 aylık bir kızım var son zamanlarda istediği olmayınca ağlıyor katıla katıla ağlıyor yanında telefon vb seyler kullanmamaya özen gösteririm ama telefonu görür görmez katıla katıla ağlıyor vermeyince ağlıyor durup dururken ağlıyor yasayan varmı bu durumu atak dedikleri şey mi nedir bu anlamadım