Arkadaşlar bebeğim 8 aylık asla emekleme girişimi yok yüz üstü bile durmuyor hemen dönüyor yüz üstü koyduğumda sadece kafasını kaldırıyor vücudunu bile kaldırmıyor böyle olupta sonradan emekleyen var mı ? Hiç hiç istek yok. Bu durumdan endişelenmiyorum gelişim basamağı değil biliyorum ama emekleyen bebeler çok tatlı olmuyor mu ya 😊🌸