ipekgumen1 heymom__ aynı durumdayım şu an hiç durmuyor gün içinde çok hareketli inatlaşma yapma dediğimde yapıcam diyor kızıyorum bana yeter ya yeter bağırıp durma bana diyor hakından gelemiyorum sinirden ağlıyorum geliyor bana anne iyimisin diyo bide sen bana mı kızdın diyo sürekli mızmız sürekli ağlıyor ağlayıpta her istediğini yaptırmaya çalışıyor gittin yerde durmuyor evin içine girmiyor bile şubatta 3 olucaz bizde bakalım kreşe vermek istiyorum oda beni zorlucak bi oğlum üniversite okuyor diğeri lise okuyor ama ben kafayı yicem bu gidişle
heymom__ ipekgumen1 masallah sizin büyük çocuklarınızda var, ama tabi hepsinin derdi ayrı gercekten ya. 3 yas en zoru diyolar sabretmekten başka çaremiz yok, 2-3 saatte olsa bakın sizde biyerler en azından o süre zarfında sizde kafanızı dinlersiniz
heymom__ NmalkoC kesinlikle artık nereyi bulursam güvenilir direk götürüp kaydını yaptıracağım. Ama en zor yas 3 yas diyolar baksana bunu da atlatırsak karada ölüm yok 😂
ipekgumen1 heymom__ 3. Beklemiyorduk ama sürpriz oldu bize diğer çocuklarım büyük erken evlendim 18 yaşında şuan 39 yaşındayım 20 yaşında büyük oğlum 16 yaşında diğer oğlum ☺️
Gulsahek heymom__ kızım 3 yaşında aynı sıkıntıları bende yaşıyorum yıprandım yoruldum… Çok zor. Babası sen yaptın böyle diyor her istediğini yapıyosun seni dinlemiyor bile diyo çok yoruldum gerçekten
heymom__ Gulsahek ben her istediğini yapmıyorum açıkçası çünkü öyle önüne gecemeyiz yani daha beter olur ya çok ağlıyo çok bağırıyo o yüzden dısarı çıkmıyorum valla rezillik çıkıyo diye.