İmdat diye bağırmak istiyorum sevgili anneler… 4 ay atağı, 1 yas, 2 yas, diş çıkarma felan gercekten hicccc bisey değilmis ne stressizmisim diyorum 😅 aralık sonu 3 yasına girecek oğlum son 2 aydır hayatı sorgulatıyor bana. Herseye ağlama krizleri, bağırmak, tutturmak, inat bize nasıl davranmamız gerektiğini şaşırttı artık gercekten. Sakin kalmak çok çok zor, bağırarak yada ceza vererek bir yere gelemiyoruz aşikar. Kreş tarzı artık daha aktifleşebileceği bir yer bakayım diyorum çevremden hep daha kücük söylemleri geliyor eşimde dahil. Ama aksama kadar onunla ben duruyorum ve yıprandığımı hissediyorum artık. Hastalıkları, bizim düğünlerimiz, şehir dışı gezilerimiz derken düzeni hepten bozuldu zaten şimdi zor toplamaya calısıyorum. Bu durumda olan canım anneler, güzel arkadaslarım gelin sarılalım 🫂 ve varsa başa çıkma yöntemlerimizi paylaşalım, zira ben hunilerimi çekmeceden çıkarmak üzereyim 😂😂