Yarı su yarı süt deneyin, gaz durumu alışana kadar, açıkcası 25 yaşındayım, küçükken ben süt içmeden uyumazmışım ama şimdi bile süt içince acayip gaz yapar bana küçükken Kim bilir nasıl gaz oluyorumdurda bilmiyorum sıkıntı çektim mi, bide gün içinde hareketli olduğu zamanlarda içir ki hareketle gazını atsın, miktarınıda bi su bardağı değilde bi çay bardağı yapın mesele, yavaş yavaş alıştırın