Bugün kızımın kakasında kan görmemle doktora gittik gaz sorunu ve döküntü sorunumuz vardı huzursuz bir bebekti ama doktorumuz diyeti kan görene kadar başlamayalım demişti kanı gördük ve diyete süt ürünleri ile başladık. Çok stresli ve üzgünüm nasıl besleneceğim ne yapacağım elimde bir liste var ama yetersiz tam olarak ne yapacağım bilemiyorum. Bana önerisi olan var mı ya da tarif bulabileceğim sayfalar bulunduğum yer küçük burda alerji diyetisyeni yok onunla ilerlesem. Bu arada doktorum şu an diyeti deneyelim faydası olmazsa çocuk alerjiye yönlendiririm dedi. Bir de sevgili anneler bu süreçte ben diyet yaptım sorun ortadan kalktı diyen var mı