ea_aylms6
Biz 20 gün aynı yerde klimalı odada yattık birlikte, 20 gün kadar da annem ve benim ortamda birlikte uyuduk. Sonra ben alışma süreci vs hep öğlenleri yatakta onunla birlikte uyudum sanırım ordan alıştı🥲 her kalktığında pışpışladım uyuttum beni gördü falan.. ben bundan dolayı olduğunu düşünüyorum. Şuan kucakta kendini gömerek uyuyor🥹 veya yatakta dediğiniz gibi koluma alıyordum ama daha artık koluma almadan kendime yakınlaştırıp sarıp uyutuyorum. Bugünler gelmeyecek büyüyecek diyorlar fakat hiç derin uykusu yok … kalkıp sürekli ben yanımda mıyım kontrol ediyor falan bazen hem bedenen hem ruhen çok yoruyor bu . Çok hızlı yemek yemeğe alıştım resmen 5 dk da kahvaltı yemek yiyorum😭
Dediğiniz gibi bizde aynıyız geceleri de 11 de uykuya dalıyor sadece . Peki gece hiç uyanmıyor mu?
Uyutmadan önce mama da denedim fayda etmedi dedim acaba aç diye mi uykuya zor dalıyor yok yani