cokbilmismom banyoyu kapatıyorum, havlusunu seriyorum kıyafetlerini hazırlıyorum. Kucağımda duşakabine giriyorum ben oturuyorum onu da kucağıma koyuyorum bir elimle başını destekliyorum yani yüzü bana bakıyor. Zaten haftada 1-2 şampuan kullandığım için sadece su tutuyorum vücuduna. Bitirince de suyu kapatıyorum hemen duşakabinden çıkar çıkmaz yerde havlusu serili zaten onun üstüne koyup kurulayıp üstünü giydiriyorum. Anakucağı da orda hazır bekliyor 😄 üstünü de giydirdikten sonra anakucağına koyuyorum ve ben duşa giriyorum. Bu kısımda anakucağını kapının arkasına koyup kapıyı da biraz açıyorum ki çocuk içerde bunalmasın diye. Onu yıkarken sırılsıklam olmuyorum zaten oturduğum için göbeğimden aşağısı ıslanıyor. Çıkar çıkmazda ayak havlusuna bastığım için hiçbir yerde ıslanmamış oluyor. Bir de önce onu banyo yaptırıyorum çünkü onu yaptırırken zaten tekrardan ıslanmış oluyorum, bir de onu yaptırırken ya da giydirirken illaki terliyorsunuz. Sonrasında yapmak daha temiz hissettiriyor.
Bana sormamışsınız ama görünce anlatmak istedim 🙃