Erkek bebeğe sahibim ve sütüm olmadığı için sadece mama veriyorum 100 - 120 cc arasında 3 saatte 1 besliyorum gündüz de gece de ama yaklaşık 2 haftadır gündüz de gece de mama içmek istemiyor diliyle hep ittiyor zorlayınca da kusmak istiyor. Anca kendisi acıkınca içmek istiyor itiraz etmeden oda 4 - 5 saati buluyor açlık olarak neden acaba bilgisi olan var mı