Benimki de 18 günlük. Biz başladık karın üstüne dün, günde üç kere birer dakika kadar. Hafif hafif kafayı kaldırmaya çalışıyor. Bi çıngırak da koyuyorum bakmaya çalışsın diye. Evin içinde geziyoruz uyanıkken, camdan balkondan bakıyoruz (giriş kat o yüzden rahatım). Çok konuşmaya çalışıyorum. Kocaman bi kitaplık oluşturdum ama henüz okumadım, pazartesi günü hışırtılı olanlarla başlayacağım maksat otuz milyon kelime olsun :) hava güzelken mutlaka sling ile dışarı sitede yürüyüşe çıkıyoruz 15 dk da olsa. Genelde kucağımda oluyor yenidoğanı kucağına alıştırma demek de nasıl bir cahilliktir :) göğsümde uyumayı çok seviyor. Bu önümüzdeki günler soğuk ve yağmurlu olacak ama hafta sonu yine de babasıyla bebek arabasına sıkıca sarıp çıkarız.