Bebeknaz hırıltı bızde basladı ardına grıp geldı 9 aylık antibiyotik ateşleme de olunca basladık cok gecmıs olsun 💕 oksuruk geliyordu kecı boynuzu özü verdım 3 gun şükür devam etmedi kesti hemen corbaları limon sıktım hep sarımsak attım bol bol tavuk suyu corbası yaptım basına sogana karanfil batırıp gece boyu koydum nane yagı damlattım yakasına rahat nefes alsın diye sonra ben grıp oldım kızımda gecmedi o yuzden tam geçiyordu tekrar etti burun akıntısı bugun 7 gun oldu