Adetime 6 gün var 3 gün önceden ağrılarım başladı kasıklarıma belime ağrı giriyor kasıklarıma bazen kramp tarzı bazende tatlı tatlı sızlıyor dün akşam akıntım başladı ve kahvengiydi iç peçeteyle sildiğimde çok çok hafif toz pembe gibi geldi gece ne olur ne olmaz diye ped taktım bu saate kadar sadece kahverengi 1 damla gelmiş o kadar şuanlık ne gelen var ne giden acaba yerleşme kanaması dedikleri böyle birşey mi bebiş istiyoruz inşallah bu ay olur ve yerleşme kanamasıysa test yapmalımıyım