Çocuğum kendi başına oynamıyor gün içinde sürekli döngü halindeyiz oyun oyun oyun aktivite yapmaktan artık sıkılıyor istemiyor bebek konuşturma oynayalım diyor sürekli 3 yaşına 2 ay kaldı sizlerde de böyle mi aşabildiniz mi biz aşamıyoruz bazen televizyon açıyorum en azından evi süpüreyim diye