ysmnabd Bazen içmiyor döküyorum sürekli dolaba koysam sonra ısıtsam olur mu? Yarım kutusu çöpe gitmiştir bu ay
dilara_0 ysmnabd hayır 1 saat süresi var bildiğim kadarıyla. Bu 1 saat içinde bir defa ılımanlaştığında benmari usulü ısıtıp verebilirsiniz. 2. Kez olmuyor ya da dolaba koyma. Az yapın isterseniz ml olarak doymazsa yeniden yaparsınız. Hem ziyan olmaz 🥰
Elif2727 ysmnabd cnm bn dolaba koyuyirdm geri acikirsa üstüne sıcak su ve ona göre tekrar mamadan koydum
etuerk ysmnabd biberona ağız deydiği an yarım saat içinde verilmesi gerek tasarruf yapacağım diye bebeği zehirlersiniz az az en mantıklısı bu
ilay-mom Ben yarım kalan mamayı çöpe döküyorum bozulur çünkü, mama paketinin ağzı açık 4 hafta kullanım süresi varmış, zaten ılık veriliyor dolapta soğuyacak sonra tekrar ısınırsa çöp olur, mamayı sevmemiş olabilir kaç cc veriyorsunuz kaç aylık bebeğiniz