gzplt 3 ay için çok normal bir durum bu 😊 Bebekler ilk aylarında kendilerini hala anne karnında hissederler, 3 aya yaklaşınca dünyaya adapte olma çabası başlar. Bu esnana da kokusuna ve kalp atış sesine en alışık olduğu yeri ararlar. O anne karnındaki sıkışıklık, sarmalanmayı. Bunu da kucak olarak karşılanmasını isterler. Kucağa alışma değil, dünyaya alışma diyelim. Geçici bir süreç. Ben bu süreçte sling kullandım. Ben dışarıda da baya kullanırım diyorsanız bir tane alın, pek bana göre değil süreci geçireyim diyorsanız 2. El sitelerinden alın.