17_bar Bebişim 10 aylık el ayak hastalığı olduk pazartesi gününden beri hastayız aman dikkat edelim annişler 😕😕
Kereminannesiii 17_bar iki hafta önce 23 aylık kızım oldu nereden geldi anlamadık. Abi okula gidiyor ama o olmadan kızım oldu. Kızımınki biterken oğlum oldu bu sefer. Çok ağır atlatmadılar şükür. Daha önceden çok defa geçirdikleri için. Çok geçmiş olsun 🙏🏻
17_bar Kereminannesiii çok sağ olun büyük oğlum da geçirmişti ama bu sefer her yerinde var bakalım inşallah çabuk geçer🙏🙏