Bugün 4 aylık olduk biberonla mama veriyorum biraz içiyor sonra itekliyor bir 5 dk sonra veriyorum deli gibi saldırıp içiyor memedede aynısını yapıyor emzirmeye başlıyor ağlıyor 5 dk sonra huzlı hızlı çekiyor derdi ne anlamıyorum uyanıyor 1 saat beslenmeyle uğraşıyorum sonra tekrar uykusu geliyor 1 saaat sonra uyanıyor sürekli aynı döngü ne yapacağımı şaşırdım