annekadin18 Menenjit aşısını kaçıncı ayda yaptırdınız ? İki tane varmış aşı galiba hangisini tercih ettiniz?
defnemiraybebek annekadin18 tercih meselesi değil yaptıracaksan iki aşıyı da yaptırman gerekiyor çümkü ikisi de farklı alanları koruyor bexsro 3 doz nimenrix ise 2 doz ben hepsini yaptırdım yaptırma aylarını da doktorumuz belirledi
minikmucizemaak annekadin18 İki tane seçenek değil. Nimerix ve bexero 2 Side yapılıyor farklı aylarda. Oğlum 2 doz bexero oldu, 3.yü olacak. 2 doz da nimerix olacak. Bizim aylar ateşten dolayı biraz karıştı doktorunuz planlıyor aylarını
Myrtle annekadin18 3Ayda bexsero nimenrix 5Ayda bexsero 7Ayda nimenrix Yakın zamanı boyle planladik bexsero 3. Doz 1 yas sonrasi dedi galiba hatirlayamadim su an.
ilay-mom Bebeğim 2 aylık. Geçen gün rotarix ne menenjit aşısı nimenrix olduk öbür ay bexero olcak doktor plan yaptı özel aşıları