maygirl ne güzel yazmışsınız amacımız o zaten kızımızda öyle güzel yetişsin ama bir yandan da kardeş özlemi çeker mi düşüncesi. İyi yetişen tek çocuklar sanırım sizin gibi düşünüyor. Yetişmeyle alakalı belliki. Kendine yetmeyi öğrenen, oyun kuran, sosyalliği sağlanan çocuklar için gerekli değil bencede kardeş.