Merhaba hanımlar bebeğim 40 günlük göz bebeğinde bir dalgalanma görüyordum hep ışıktan sanıyordum dün farkettim 2 tane kirpik var içinde bazen göz bebeğine gidiyor bazen beyazından kalıyor nasıl çıkar gözünde yaklaşık 20 gündür var. Ağlasa da çıkmıyor mikrop kapar diye bez veya elimi sürmek istemiyorum tavsiyeniz var mı