Merhabalar :)
Yavrum 3,5 aylık ve dün nöroloji kontrolümüz vardı. Bebeğimi kollarından tuttuğunda kafasını dik tutmadı ve doktor haliyle bunu beğenmedi fakat daha zor olan yüzüstü yatarken kendini kaldırmayı müthiş yapıyor (doktorun söylediği). Bir ay sonra tekrar kontrole gelin dedi eğer o zaman hala başını tut(a)mazsa o zaman ultrason vs lazım olacak dedi. Evde doktorun yaptığı hareketleri yaptığımızda çoğu zaman başını dik tutuyor ama her zaman yapması için ne yapabiliriz bilemiyorum.
Önerileriniz var mı ? Ne gibi egzersizler yapabilirim bebeğimle ?
Sevgiler 🌿