kzyaslan ben ilk doğum yaptığımda emzirirken ocean ın mummy diye bir takviyesini kullanıyodum hem bana enerji olarak hemde sütüme faydası oluyodu. Süt yapması için ayrıca bestlak, solgar brewest ve hümana süt çayı kullanmıştım oralet gibiydi. Hepsi işe yaramıştı.