Kbrmglaa Çok hafif silik bi çizgi var üç test yaptım üçü de böyle çıktı damlatır damlatmak çıktı ama çok zor görünüyor
kuzeyinannesi06 Kbrmglaa çok silik görüyorum bende var birde diğer testten yapın isterseniz daha net gösterıyor o erken gebelik testi adete 7 gün kala testi ben onunla öğrenmiştim böyle silik çizgiyle şuan doğdu 6 aylık oldu bile 😂
hafsa61gokce Kbrmglaa yarın ilk idrarla tekrar edin koyulaşıyorsa vardır. 5 6 gün kala böyle çıktıysa vardır
Kbrmglaa CeydaST vereceğim ama biraz bekleyim dedim adet günüm gelsin en azından diye hemen mi gitmeliyim ki
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Kbrmglaa çok zor görünmüyor gayet görünüyor. Birçok gebelik postunda ben çizgiyi göremiyorum ama var yazılıyor. Ama bu çizgi gayet belli.