Bende bal kabagı vermiştim ilk gün bir sorun olmadı ikinci gün yine verdim öğlen verdim aksama doğru yüzü bir anda kızardı kabardı balkabagından mı bilmiyorum bugun korkuma veremedim sabah uyandık yine kırmızılaşmış bi sönüyor bi geri kızarıyor alerjik mi sizce