Merveeofs annem karaca kullanıyor fakat son kademede hiç titremedi. Hamur yoğurtmadım ama kek yaptım bilemiyorum. Kendim de fakir kullanıyorum memnunum çok güzel kek kabartır yumuşacık poğaçalar olur ama titriyor. Baya son kademede haldır huldur sallanıyor yani. Ama yemeğe bir etkisi yok bence şimdi kek yaptım mesela fos fos kabarttı aşırı iyi pandispanya oldu uğraşmadım bile yani attım malzemeleri geçtim ama bu fakir olmasa kitchenaid alırdım