Kızlar selam 2 buçuk yaşında bir oğlum var ikinci bir çocuk düşünüyoruz eşimle bu ay ilk defa korumasız ilişki yaşadık adetime 3 gün varken adet oldum sadece 3 gün sürdü ama normal adet gibiydi. Normalde adetim 6 gün sürer yani 6. Gün artık kahverengi lekelenmeler gelir fakat bu öyle olmadı sadece 3 gün kanama oldu ve bitti sonlara doğru kahverengi leke de gelmedi bu neden olmuş olabilir böyle bir durum yaşayan var mı. Doktora gideceğim de hemen gitsem mi bir kaç gün geçmesini mi beklesem acaba tedirgin oldum kimisi düşük yapınca böyle oluyor diyor kimisi de yerleşme kanamasını bu şekilde yaşıyormuş ilk defa başıma böyle bir şey geldi