Balbebekimm Kızlar mamayı açtıktan sonra ne kadar süre kullandınız.Ben emziriyorum aslında ama bazen dışarı çıkınca ve ya gece mama desteği yapıyorum ama alınalı 1 ay oldu sizce artık çöp mu ? Eşim de 800 gram almış kutulu ne yapayım sizce
justthecigarette Balbebekimm paketin arkasında yazar. Genelde max 4 hafta olur. Günü gününe hesaplayın Allah korusun zehirlemeyin çocuğu
Balbebekimm Ozgebrar19 Hayır bebeğim Zaten bir aylık bilinçsiz bir şekilde kutulu almışız. Peki bir şey sorabilir miyim ?O paketli mamalar kutulu mamalarla aynı kalitede mi ?onlardan almayı düşünüyorum.
aaslanbeyy Paketin arkasında yazıyor açtığınız tarihten 3 veya 4 hafta olmalı . Bende sizin gibi ilerliyorum 300 grmlık alıyorum yetiyor mesela çöp olmuyor öyle yapabilirsiniz🥰
Balbebekimm justthecigarette Evet haklısınız paketin arkasında yazıyormuş 3 hafta kullanım süresi varmış O yüzden kullanmayacağım zaten bebeğim çok küçük riske atamam
Ozgebrar19 Balbebekimm Siz hangi mamalardan bahsediyorsunuz tam anlayamadım. Mamalar genel olarak kutu halinde oluyor içinden ikili veya tekli paketler çıkıyor