Kizlar merhaba bebegim 4 aylik kolik bir bebek degil ama maalesef cok gaz problemi yasiyoruz
Su zamana kadar 4 kere lavman yapildi dun artik acilde 3saat gecirdik gaz birikiyor bagirsaklarinda diye agla agla helak oldu.
Sma optirimo kullaniyorduk doktor comfort a gecin dedi ama hala ayni
Onerileceginiz mamalar nelerdir ona gore degistiricem.
Mama+meme gidiyoruz bu arada