Egemeninannesi_ şöyle bakıyorum herkesin bebeğinin gelişimi gerçekten farklı oluyor bizimki de ne koltuk kenarından kendini kaldırıyor ne emekliyor fiziksel anlamda bir çaba yok ama alkış, bay bay , dans etme oturduğu yerde alo dediğinde telefonu dudağına götürme ara ara öpücük atıyor bir alanda ilerleme olunca diğer alan biraz duraksıyor demek ki 😊