Anne sütü alıyorsa sizde o vitamin eksik olduğu için sütten bebeğe geçmez o yüzden eksik olur . Benim 5.5 aylık kızım da da düşük çıktı iğne yazdı onu kullanıcz . Mutlaka sizde baktırın değerinize dedi doktor . B12 içeren şeyler tüketebilirsinz ben öyle yapcmw