Kizlar selam 2 aylık bebeğim var sakin bı bebek gece uykuya geçtimi ben uyandırıp almasam emzirmesem hiç kalkmiyo bazen mız mız ses çıkarır o kadar şaşırıyorum diğer bebekler agliyomus aç olunca bizimki bıraksam gece 12; de yatıp sabah 6 ya kadar yatabiliyo meme + mama gidiyoruz normalmi acaba fikirlerinizi bekliyorum?