4.5 aylık Oğlumu anakucağına veya koltuğa/yatağa arkasına yaslanır vaziyette oturtuyorum (doktor böyle yapabilirsin demişti) o daha da kalkıp bizim gibi normal oturmaya çalışıyor müdahale edince de ağlıyor ama erkenden bu şekilde de tam oturmaması lazım ama ne yapmam lazım, şuan mesela otomatik anakucağına koydum kemerini taktım kalktı oturuyor yanlara düşüyor ama umrunda değil tek derdi biz gibi oturmak