GlcanUyank 3 aylık falandı Sma Optipro yüzünden bende aynı şeyi yaşadım. O kadar çok kustu ki halsizlikten gözünü açamadı. Hemen acile götürdük yol boyu zorladık gözünü dahi açmadı,Allahim korusun öldü sandık o derece… Acilde serum falan takıldı kan alındı hiçbir problem yoktu. Ertesi gün tekrar mama verdim yine fışkırarak kustu. Başka mamaya geçince problem ortadan kalktı