merhaba herkese. 26 aylık ikizlerim, iksii de erkek. sabahtan akşama kadar kavga ediyorlar ve ne yaptıysam bu durumu dindiremedim. ben oturup oyun oynadıgım zaman bile sürekli ara bulmacayla. birbirlerine nasıl ısındırabilirim bebitolarımı? deneyimi olan var mıı? doğdukları günden beri hep dip dibe koydum hep yanyanayız vs. ama niye hiç oyun oynamıyorlar artık kafama takılıyor