e_duha Kızlar merhaba ben doğum yaptım sigortalı çalışanım ve izne ayrıldım devletten alacağım destekler hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi süt desteği, doğum ücreti gibi bazı destekler oluyor bunları öğrenmek istiyorum