Merhaba kızlar. Oğlum tam 24 aylık. Geçen kış boyunca oyun grubuna gitti yazın da ara verdik bu sene tekrar başladık. Bu süreçte hastane de kaldık, merkezden de uzak yaşıyoruz araya fındık felan girdi hep evde kaldı çocuk. Zaten hep akranlarından uzak büyüdü o yüzden oyun grubuna başladık. Buna rağmen geçen sene gelişimi olarak çok iyiydi hep. Her hafta 2 gün etkinliklere psikolog da katılıyor. Dün kuzey için dikkati çok iyi ama dikkat süresi düşük bunun üzerinde duralım dedi. Bir de akranlarıyla vakit geçirmeye önerdi. Biraz araştırdım net bişey bulamadım. Ben dikkat süresini arttırmak için nasıl etkinlikler yapmalıyım evde