Merveeofs Nika Siirt’te hissettik biz de.. 6 Şubat’ı da burada çokça hissettiğimiz için büyük bir korku kaldı kızımla baya endisenlendim
BenDiyeBiri_ Nika rabbim beterinden korusuj biri 3 yaşında biri 9 günlük bebeğimle evde nasıl buz kestiğimi bilmiyorum hala korkudan titriyorum
aysekpaln Ankara’da tim iki gündür köpekler gece çok havliyodu deprem olmasa bari biryerlerdd demiştim geçmiş olsun 😔
MilaveAnnesi1 aysekpaln Ankara’daki köpekler Malatya’daki depremi mi hissetti de havladı sizin kafanıza göre 😂
KLORAK BenDiyeBiri_ siz hangi şehirdeainiz, çok geçmiş olsun. Eve girmemeye çalışın umarım hava güzeldir
atesarp 47aydanur evet ya bacaklarim titredi napacagimi bilemedim dusakabin bile çat çat sesler cikardi bebegim uyuyordu çok korktum
BenDiyeBiri_ Sunshine__ aynen akrabalarım orada çocuğuna yetisememis bı tanıdığım korkudan bayilanlar mi dersin
aslanaybarsmom Nika biz Adana dayız hissetmedik ama Marastaki arkadaşım Antep’teki kız kardeşim hissetmiş hemde çok sarsılmışlar 😣 travmamız tetiklendi 😞