Selam kizlar benim bebeğim 6.5 aylık 4 saatte bir mama veriyorum 150 CC mamadan sonra ara ogunlerde sabah yumurta sarısı labne avakado bebe bisküvisi ile kahvaltı veriyorum
Öğlen muzlu yoğurt bebek bisküvisi hangi meyve varsa( bal kabağı ,şeftali,armut,kayısı pureleri )
Akşam kabak patates havuçlu çorba tarzı veriyorum
Sizlerin öğünleri nasıl sizce bunlar yeterli mi