Nur5441 sağlık ocağı bizden 2 kez kan aldı. İlkinde aradılar tsh yüksek dediler ikincisinde dönmedilrr. Benim içime kuşku düştü aylık kontrolünde doktora söyledim sarılığı geçmiyordu bir türlü doktor kan tahlili istedi ve sonuç tsh yüksek dedi hemen endokrin bölümüne sevk etti şimdi ilaç kullanıyoruz normale dönüyor. Muhakkak ihmal etmeyin sağlık ocağında ki değerle benim özel hastanede yaptırdığım değer aynı çıkmadı iki ayrı özel hastanede yaptırdım ikisinde de tsh yüksek çıktı fakat sağlık ocağından dusuk çıktığı için dönmediler. Siz dönmezlerse şakın beklemeyin gidin hemen özel hastanede iki kez kan tahlili verin eğer yüksek çıkarsa geç olmadan ilaca başlatıyor hemen doktor