angrybirds0668 Arkadaşlar merhaba bebeğim 1 hafta sonra 4 aylik olacak fakat iki gündür her beslenme sonrasi kusuyor herhangi bir hapşırma öksürme gibi durum yok sadece anne sütü ile besleniyor sebebi ne olabilir l
ilenalemin angrybirds0668 benim d e4 ay 20 gün.son üç dört gündür hep kusuyor beslenme sonrası.ben de anlamadım
angrybirds0668 ilenalemin fışkırır tarzda değil ama sanki emdiği kadar kusuyor gibi geldi bugünde devam ederse doktora götürmeyi düşünüyorum