zeeyneep64 canım benim benim bebeğim 24 günlük ben de silikonla emziriyorum ve danısana da gitsem almadı ucumda var ama yok ağzına bile almıyoe yani çığlık kıyamet eds sisteminide denedim olmuyor olmadıkca ben iyice stres oldum cok ağladım üzüldüm sütüm gitti, ben anlamadım insanları yok 6 ay emzirirsin yok 3 ay yok hiç gelmez, bana da bir arkadaşım temas olmadığı için süt üretimin olmaz dedi günlerce ağladım bu durumu buraya yazdım profilime gelen yorumlara bak o yorumlar beni sakinleştirdi buradaki insanlar iyi ki var, ha belki gerçekten 2 ay emziricez bilmiyoruz ama elimizden geleni yapıyor muyuz yapıyoruz ne yapalım? Ben farkettim ki bebeğim silikonla mutlu o mutlu ben mutlu. Sütünü sağıp ver seni ne sakin kılcaksa öyle ilerle sonra yine dene ama önce sakin ol evet çok zor biliyorum ama bi dinlen uyu.