urasbebe Sevgili anneler 5 gün önce sezeryan doğum yaptım sütüm hala 35 - 40 ml kadar geliyo artırmak için bi yöntem bilen var mı ? ☹️
denizalismom urasbebe bol su ve uyku en önemlisi bunlar. Kuru dut kaynatıp için çok iyi artırıyor . Yeşillik ve kuruyemiş .
berentt urasbebe inciri ve susamı suyla kaynat blender dan geçir yataklara akıcak sütün dene mutlaka..
efelinamoms urasbebe su ve yeşillik ve artı olarak solgar b12 vitamini zaten bu sğrecde vştamine bol bol ihtiyacınız olacaktır artı olarakda saatte 1 sağma yapın düzenli sağ işlemi sütü artırır düşününki bebek ne kadar emiyorsa o kadar süt üretimi oluyor rabbimin hikmeti herşeyi düşünerek yaratmış bizleri vücudunuz buna hazırlıklı vr ek olarak duş almadıysanız bi sıcak duş alıp göğüslerinizi masaj yaparak sıcak su ile yıkayın ve stres yapmayın hepimiz o yollardan geçtik gelmiyorsada sıkıntı yapmayın siz elinizden geleni yapmış olursunuz
ilay-mom Bol su 3 litre, bol yeşillik gün içinde çiğ badem fındık, tahin helvası, doktor önerisi ile solgar kullanmaya başladım sizde sorabilirsiniz ve sık sık emzirmek 🌸
ilay-mom berentt susam da süt arttırıyor diye duymuştum ve incir ama ikisini aynı anda duymamıştım denemek lazım 😊
ilay-mom Gulsm2516 evet onu çocuk doktorumuz önerdi öyle başladım son 10 gündür içiyorum çok fark etti sizde sorup öyle kullanın bence, ben onu burda okuyordum da doktor tavsiye etmeden almadım 👍🏻
Gulsm2516 ilay-mom kaç adet kullanıyorsunuz solgari bende aldimda bebegimde ishal var acaba omu yapiyor diye düşünüyorum
ilay-mom Gulsm2516 sabah 2 öğlen 2 akşam 2 tane alıyorum genelde tok karnına, geçen gün birisi daha yazmıştı bunu kullanmaya başladıktan sonra bebeğim ishal oldu diye bilemedim, ben bir sorun yaşamadım
urasbebe efelinamoms çok teşekkür ederim herkesden bişeyler öğrenip uygulamaya çalışıyorum umarım işe yarar 🙏