annekokusu22 merhaba benim tansiyon 2. Hafta sonrası normalde döndü sayılır ama sabahları ilaç alıyorum. İlaç almadan ölçüyorum genelde sabah 10/7 11/8 falan çıkıyor. Akşama doğru hafif yükseliyor gibi ama 127/8 i geçmiyor. Bazen içmiyorum da yükselmiyor. Ama geçen gün çok ağır yedim akşam yükselmiş 14/9 oldu. Henüz doktora kontrole gitmedim holter önerecek mi bakalım doktor.sizin nasıl şu an. Ama sürekli düşünmek, ölçmek psikoloji etkiliyor stres yapınca daha da artıyor tansiyon.