Merhaba. Bebeğim 4buçuk aylık bugüne kadar yediklerime ve kendime çok dikkat ettiğim için gaz sancısı pek yaşamadı. Dikkat etmediğim zamanlarda çok sancısı oluyordu. O yüzden çok dikkat ettim ve bu aya kadar rahat geldik çok şükür 😅 ama son 10 gündür falan geceleri anlam veremediğim şekilde bebeğim gaz sancısı yaşıyor. Hala çok dikkat ediyorum ama şu sıralar geceleri çok sancı yaşıyor. Sizce ne olabilir üşüyor olabileceği aklıma geliyor henüz kombiyi yakmaya da başlamadık üşüyor mudur acaba ondan dolayı mı sancılanıyordur