Misipisi35 merhaba. Belediyenin öğretmeniyle , idaresyle tanışın. İçinize sinerse almanızı tavsiye ederim.
Benim kızım 1,5 ay gitti bir kreşe. Zor alıştı tam alıştı derlen yeni kayıtlar geldi ve yeniden ağlamalar başladı. Çocuğumla ilgilenlmediğini, bu yüzden ağladığını gözlerimle gördüm. Az kişilik bir başka kreşe verdik. İnanın çocuğum özüne döndü. Sinir krizleri, ağlamalar, hırçınlık hepsi bitti. Kızım şu an 24 aylık